Begin hier

1
Icon

Leervraagstukken vertalen naar leeruitkomsten

In deze eerste fase analyseren we de leervraagstukken en vertalen deze naar concrete leeruitkomsten. We bepalen wat deelnemers moeten leren en hoe we dit kunnen meten.

Arrow Right
2
Icon

Voorlopig spelontwerp voorleggen

We ontwikkelen een eerste concept van het spel en leggen dit voor aan de opdrachtgever. In deze fase bespreken we de basisprincipes en het beoogde leerproces.

Arrow Right
3
Icon

Prototype van het spel maken

Op basis van het goedgekeurde concept ontwikkelen we een werkend prototype. Dit prototype bevat alle essentiële elementen van het spel en is klaar voor de eerste test.

Arrow Down
6
Icon

2e testbijeenkomst met de doelgroep

Na de aanpassingen organiseren we een tweede testbijeenkomst. We evalueren of de verbeteringen effectief zijn en of er nog verdere aanpassingen nodig zijn.

Arrow Down
5
Icon

Prototype aanpassen

Op basis van de feedback uit de eerste test passen we het prototype aan. We verfijnen de spelmechanismen en optimaliseren het leerproces.

Arrow Left
4
Icon

1e testbijeenkomst met de doelgroep

We organiseren een eerste testbijeenkomst met de doelgroep. Deelnemers spelen het spel en geven feedback op de spelervaring en het leerproces.

Arrow Left
7
Icon

Feedback verwerken en eventuele bijproducten voorstellen

We verwerken de feedback van de tweede test en ontwikkelen eventuele aanvullende materialen of bijproducten die het leerproces kunnen versterken.

Arrow Right
8
Icon

Bepalen van de oplage

Samen met de opdrachtgever bepalen we de gewenste oplage van het spel. We maken een inschatting van de benodigde materialen en productiekosten.

Arrow Right
9
Icon

Spel in productie

Het definitieve spel gaat in productie. We zorgen voor een zorgvuldige productie en kwaliteitscontrole van alle spelonderdelen.